Az egyediségre való törekvés mindannyiunk sajátja, akár úgy is mondhatnánk, a génjeinkbe van kódolva. Óhatatlanul is irtózunk a tömegtermékektől, a sablonos megoldásoktól, és keressük mindazt, ami kiemel minket a szürke tömeg forgatagából. A Pandora tökéletesen megérti ezt a vágyunkat – és maradéktalanul ki is elégíti azt. A dán márka története elképesztő. A kezdetek kezdetén, 1982-ben a csupán két fős vállalkozás egy házaspár nevéhez kötődött.
Per és Winnie, a boldog álmodozók úgy érezték, van mit mutatniuk a világnak, és közös erővel az ékszercsodákról szőtt álmokat ábrándokból valósággá formálták. Ehhez a zseniális teremtő erőhöz csatlakozott majd később a hírneves designer, Lone Frandsen is. Nos, ahogy az már lenni szokott, a tehetség és a kreatív önkifejezés utat tört magának, és nem is kellett sokat várni arra, hogy a Pandora ékszerkülönlegességeket Dánia határán kívül is megismerjék a szép és igényes kiegészítők bűvöletében élő hölgyek.
Ma a Pandora több, mint 70 országban kapható, ami már önmagában is roppant beszédes teljesítmény. De mégis, mi ennek a töretlen, sőt, folyamatosan felfelé ívelő népszerűségnek az oka? Nos, ahhoz, hogy erre rájöjjünk, le kell ássunk a Pandora ékszer lényegének mélyére – és amit ott találunk, az nem más, mint a kézzel fogható egyediség. Kanyarodjunk kicsit vissza a cikkünk elején megfogalmazott gondolatokhoz, az egyediség fontosságához. A Pandora ékszer pontosan ezt a különlegest, ezt a páratlant ragadja meg, és tálalja roppant exkluzív körítéssel.
A Pandora ékszer változatosságának talán még a képzelet sem parancsol, így bárki, ízlés-világtól és stílustól függetlenül, megtalálja a káprázatos felhozatalban azt, ami a leginkább passzol a személyiségéhez. A többnyire ezüstből készített Pandora ékszercsodák levesznek minket a lábunkról, és nem eresztenek. A Pandora kiegészítők megszólítanak minket, és már a „találkozás” első pillanatában érezzük, ez a szerelem nem egy röpke fellángolás, vagy gyorsan múló kaland – ez a szerelem egy életre szól.