Site Overlay

Gyorsfűző mappa az asztali káosz ellen

A papírokkal és dokumentumokkal az a legnagyobb baj, hogy hamar eltűnnek a helyükről. Gyorsfűző mappa nélkül azt fogjuk tapasztalni, hogy az asztali káosz egyre inkább bekebelez mindent és biztosan akkor csap le a legfontosabb papírokra, amikor elérkezik a leadás ideje.

Egy irodában rengeteg adatevő szörny létezik és ezeket csak úgy tudjuk kordában tartani, ha megneveljük. Szerencsére a legnagyobb káosz is kiiktatható pár trükk bevetésével, így nincs minden veszve.

Sokan például szeretik a műanyag tálcák használatát, amiben három kategória szerint teszik a papírokat: bejövő, aktuális és kimenő feladatok szerint. Ez a hármas csoportosítás rengeteg munkától kímél meg minket, így gyorsabban készen leszünk.

Ha pedig gyorsfűző mappa is elénk kerül, akkor a végeredményt könnyedén rendszerezhetjük. Innentől kezdve nem számít, ha a főnöknek éppen egy tavalyi adatra lesz szüksége, mert pár másodperc alatt elővesszük a megfelelő helyről. Ezzel véget tudunk vetni a káosznak és több időnk lesz más dolgokra.